1. OPȚIUNI DE LIVRARE
• Livrare standard:
Livrarea se va efectua în zilele lucrătoare (de luni până vineri). Comenzile sunt expediate de obicei în termen de 1-2 zile lucrătoare, în funcție de confirmarea plății și de adresa de livrare selectată și disponibilitatea articolelor dvs. în depozit. Costul livrării este de 25 lei pentru comenzile sub 500 lei și gratuit pentru comenzile de peste 500 de lei. Livrare în următoarea zi lucrătoare:
Pentru a primi coletul în următoarea zi lucrătoare, va trebui să primiți un e-mail de confirmare a plății comenzii până la ora 13:00 EET, de luni până vineri în funcție de stoc. Consultați calendarele de mai jos pentru a vedea când va ajunge comanda dvs.:
(1) Confirmarea plății comenzii înainte de ora 13:00 EET, de luni până vineri:
Primiți coletul în ziua lucrătoare următoare.
(2) Confirmarea plății comenzii după ora 13:00 EET, de luni până vineri:
Primiți coletul două zile lucrătoare mai târziu.
(3) Confirmați plata comenzii sâmbătă sau duminică:
Primiți coletul în ziua următoare de marți.
Dacă nu ați primit produsul (produsele) în termenul estimat de livrare specificat în confirmarea de expediere, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic. Comenzile pot fi livrate numai în România. Nu acceptăm livrarea transfrontalieră.
• Ridicare din showroom-urile noastre
Pentru opțiunea de ridicare produse din magazine, costul transportului este 0 RON.
---
2. MODIFICARE COMANDĂ
Odată ce comanda dvs. a fost pregătită pentru expediere sau a fost expediată, este posibil să nu putem schimba adresa de livrare. În cazul în care comanda este trimisă prin curier, puteți contacta curierul direct și modifica adresa de livrare, dacă este posibil.
Dacă nu ați primit prin e-mail notificarea de expediere, contactați-ne pentru schimbări.
3. URMĂRIRE COMANDĂ
Pentru livrările prin curier, puteți urmări oricând starea comenzii dvs. prin AWB-ul generat.
4. INFORMAȚII DE LIVRARE
Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terţ, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.
5. ÎNTREBĂRI CU PRIVIRE LA COMENZILE DVS. RATATE SAU DETERIORATE
• Livrare ratată:
În cazul în care nimeni nu este disponibil la adresă în momentul livrării, trebuie să contactați curierul pentru a stabili o nouă dată/adresă de livrare.
Dacă data estimată de livrare a trecut și nu ați primit coletul, contactați-ne. Vom investiga împreună cu curierul și ne vom strădui să livrăm comanda dvs. cât mai curând posibil.
• Comenzi deteriorate:
Dacă produsele sunt deteriorate când le primiți, puteți refuza livrarea. Dacă găsiți daune numai după ce ați primit livrarea, apelați-ne! În cazul unei livrări deteriorate, noi, Hexagon OA,vom contacta direct serviciul de livrare pentru a rezolva problema cât mai repede posibil și cu cele mai mici inconveniente pentru dvs. Vom face toate eforturile pentru a vă ține la curent cu progresul investigației noastre și pentru a vă oferi un înlocuitor.